Vertrek - Reisverslag uit Brabander, Nederland van Maud Kuppen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Brabander, Nederland van Maud Kuppen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Maud

06 Augustus 2012 | Nederland, Brabander

Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje is nog vanuit het koude regenachtige Nederland. Ik ben al een paar dagen druk bezig met de voorbereidingen, afscheid nemen en inpakken, want ja, morgen vertrek ik eindelijk! Om 13.00 vlieg ik naar New York om daar 5 dagen doortebrengen met andere exchange studenten. Zaterdag vertrek ik naar Oklahoma naar mijn gastgezin.
Ik zal jullie allemaal missen!

Veel liefs,
Maud

  • 06 Augustus 2012 - 17:20

    Diny En Familie:

    Hey Maud

    Wij wensen je een hele goede reis toe en een fijne, leerzame en vooral ook een leuke tijd in Amerika.
    Wij zullen je volgen.

    Groetjes van ons allemaal
    Thijs, Jolien, Bram, Daan, Kees, Diny en aanhang

  • 06 Augustus 2012 - 19:00

    Annie Janssen Lok:

    Hoi Maud,

    Bijna klaar met inpakken? Morgen gaat het gebeuren en nog wel op mams en opa zijn verjaardag. Heel veel plezier daar in Amerika en we kijken uit naar jou verslagen. Groetjes van de Lokkies.

  • 06 Augustus 2012 - 21:49

    Oma Kuppen:

    Dag Maud


    Ik wens je een goede reis naar Amerika, hopen dat je snel mag wennen in je gastgezin en ook op school dat je het goed mag gaan daar.

    Veel groetjes van Oma Kuppen


  • 06 Augustus 2012 - 22:24

    Jannie En De Rest Vanuit Haps:

    Hoi Maud,

    Spannend morgen de grote dag.
    Wij wensen jou een goede reis en een fijne tijd toe,geniet ervan.
    Geef Mam morgen een extra knuffel ook van ons op haar verjaardag.

    Groetjes Jannie en de Fam.

  • 10 Augustus 2012 - 10:52

    Anke:

    hee maudje! ben benieuwd hoe het allemaal zal verlopen. geniet er van en dan komt alles goed ;-)
    iloveyouuuu!

  • 11 Augustus 2012 - 13:02

    Nina:

    Hee Maudje!
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat de andere exchange studenten een beetje leuk zijn! Nog heeeeel veel plezier! X Nina

  • 16 Augustus 2012 - 12:39

    Jan:

    He Maud

    Waar blijven de verslagen? Waar ben je nu?

  • 31 Augustus 2012 - 15:18

    Jolanda Vd Pol:

    Hoi Maud. hoe is het met je. Ik moet zo gaan werken en het is vrijdag.
    ik dacht meteen aan jou. Normaal de vrijdagavonden ben jij bij de Wellnessboot.
    Helaas nu niet meer. Ik hoop dat je al wat bent ingeburgerd in het grote usa.
    Ik laat snel even wat weten. Maar vanavond hoef ik geen zoete witte wijn met ijs te maken.
    wie weet waneer weer
    Groetjes Jolanda xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brabander

Maud

Hallo allemaal, Dit is mijn blog voor als ik in Amerika zit. Reacties zijn natuurlijk altijd super leuk, en welkom! Ik hoop regelmatig een bericht te kunnen plaatsen om jullie op de hoogte te houden hoe het met me gaat. Liefs, Maud

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 16050

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Juni 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: